Saturday 11 April 2015

Apa yang best sangat kat Zalora tu

Salam...

Sebagai peminat setia ZALORA, suka sangat saya nak promote online shop yang memang dah popular kat Malaysia ni.  Bagi yang belum pernah menjenguk Zalora, atau tak terfikir untuk membeli belah di ZALORA dengan alasan fashion2 nya yang tak sesuai dengan kita yang bertudung nih, perlu membuang jauh2 fikiran itu.

Ini kerana ZALORA menyediakan pelbagai pilihan fashion untuk wanita muslimah. 

TAK PERCAYA??

Meh sini saya tunjuk contoh baju2 yang dijual di Zalora.  Sesuai untuk saya yang bertudung dan pastinya sesuai untuk anda juga
 

Jubah rekaan Jovian

Shawl dari Jelitasara

Cantiknyaa shawl Turkuaz

Inner Magic dari Aleena
Blouse dari Jameela Muslimah

Ethnic Chic

Merahnyaa makngah... HiDY

Baju Kurung Jacquard dari HiDY

Darwisya Skirt with Belt dari Ethnic Chic
 
Ini hanya sebahagian kecil je yang saya tunjukkan ni.  Realitinya kat Zalora ada pelbagai jenis pakaian  yang sesuai bagi mereka yang mahu menutup aurat.  Baju kurung pun ada macam2 jenis baju kurung.  sampai rambang mata nak pilih.  Dari segi harga pulak, Zalora menampilkan pilihan harga dari yang rendah sampai la yang mahal.. tengok pada jenis kain dan jenama.  

Apapun, beli baju secara online ni saya tegaskan bukan untuk mereka yang cerewet.  Kalau anda dalam golongan cerewet bila beli baju, shopping online sangat tak digalakkan.  tapi apa salahnya nak cuba sebab Zalora menyediakan perkhidmatan penukaran secara percuma kalau tidak berpuashati dalam tempoh 14 hari dari tarikh pembelian. 

Berita baik untuk anda yang baru pertama kali nak shopping kat ZALORA, saya nak bagi  
Diskaun 15% kat anda-anda semua... hehehe Zalora la bagi... ini untuk mengalu-alukan kedatangan orang baru.. cehhh.  takde pembelian minimum tauuu... maknanya, tak kisah anda shopping berapa RM pun Zalora tetap nak bagi 15%. TAPI hanya untuk pembeli yang baru pertama kali...

TAPI dengan syarat; bila nak CHECKOUT tu sila masukkan kod ni 






meh la ke ZALORA

Notakaki: Tangan dah gatal nak shopping online nih.. huhu...

No comments:

Post a Comment