Thursday 1 December 2016

Planner 2017 yang style tapi harga mampu milik

Salam....


Apa amalan yang paling bersemangat setiap hujung tahun???

Planner Hunt!!!
Source: Erin Condren

Macam gitu la muka saya kalau dapat planner... yeayyy.  Saya pun tak tau kenapa saya suka sangat beli planner.  Nak kata hidup teratur sangat tu takde laa. Tapi saya sangat suka planner. especially yang ringkas tapi ada ciri sophisticated, cantik, girl2, sweet, unik dan pastel.  

Amboiii banyak songeh pulak orang tu... 

Tapi seriously memang ada Planner yang macam tu.

Kalau dulu, hanya mampu cuci mata kat online store yang jual planner cantik2... Sebab semuanya international shipping, jadi harganya agak mahal.  Kesudahannya beli kat MPH aje laa.. 

Hujung tahun tiba lagi,  Hati gelisah sebab tak dapat planner lagi.  Masa tengah belek2 Instagram tiba2 nampak ada yang share tentang Planner 2017 yang mematuhi semua ciri yang saya nak tu.
Berita baiknya adalah planner tu Made in Malaysia.  Terus hati berbunga2 dan tak sabar nak order... 

Ni dia 

Planner Hut by Shakina Farhan... 





Huh ..Kenapa saya suka planner ni?  Sebab dia ada semua ciri yang saya nak tu laa... hehe...  Selain itu planner ni berkonsepkan islamic dan ada juga beberapa checklist yang best dan boleh diguna pakai untuk kehidupan seharian.  

Ibadah Checklist

Fitness Checklist

Bills to Pay

Saving Challenge

hmmm menarik kan!!

Selain planner, sticker yang comel2 dan bookmark juga diberi sekali,


Ok berapa pulak harga Planner Hut ni?

Seriously harga dia memang mampu milik sebab tak sampai RM100 pun.  Not even RM50.

hoihhhh 

Honestly, harga planner ni RM38 sahaja *tidak termasuk postage

Best kan... Jadi sesiapa kat sini peminat planner atau planner hunter macam saya, cepat2 la grab sebab stok dah tak banyak.  

Instagram : @plannerhut

Notakaki:  Tengah buat senarai wishlist 2017... moga2 termakbul...

pssttt hajat tu biar jelas.. huhu
  

No comments:

Post a Comment