Thursday 17 August 2017

Cara-Cara Memenangi Hadiah Percutian ke Holland dengan susu Friso Gold

Salam,

Siapa kat sini yang wishlist dia nak pegi Holland??

Mungkin ini peluang anda 💗💗💗



Maklumat Peraduan Friso Gold®:

Kini anda berpeluang untuk memenangi sebuah percutian keluarga ke Holland dan melawat ladang tenusu Royal FrieslandCampina apabila anda membeli susu tepung rumusan Friso Gold®!

Anda hanya perlu melakukan tiga langkah mudah berikut:
  • BELI susu tepung rumusan Friso Gold® Step 3 atau Step 4 untuk mengumpul mata. (1 X 900g = 15 mata; 1 X 1.2kg = 12 mata)
  • JAWAB satu soalan mudah: Friso Gold® 100% dihasilkan dan dibungkuskan di Holland. BENAR/SALAH
  • WHATSAPP jawapannya ke 012-6458311 dengan sebuah foto yang jelas sebagai bukti pembelian, nama penuh ibu atau bapa, tarikh lahir (DDMMYY) dan jantina, serta umur kanak-kanak tersebut (haruslah berumur 2-8 tahun bagi tahun 2017).


12 peserta teratas dengan mata terkumpul yang tertinggi sepanjang tempoh peraduan akan disenarai untuk melalui cabaran pemilihan akhir. Sekiranya terdapat keputusan seri, di mana kedua-dua peserta mempunyai jumlah mata terkumpul yang sama, peserta dengan penyertaan terawal akan tersenarai.

Hadiah-hadiah bagi pertandingan ini adalah seperti berikut:
Hadiah Utama x 2: percutian keluarga ke Holland serta lawatan ke ladang tenusu Royal FrieslandCampina bagi 2 orang dewasa dan 2 orang kanak-kanak!
Hadiah Pertama x 10: bekalan produk Friso Gold® selama 6 bulan (setara dengan 24 tin Friso Gold® 900g – Step 3 atau Step 4 bergantung pada umur kanak-kanak).


Tunggu apa lagi? Rebutlah peluang untuk memenangi percutian impian keluarga anda bersama Friso Gold®!

Mudah kan... Manfaatkan setiap pembelian susu tepung Friso Gold.  

Sekian.

Notakaki:  Safiyya suka sangat susu Friso Gold tu... tak perlu tambah coklat.  sebab sebelum ni dia dah taknak minum susu putih. semua kena perasa coklat.  

No comments:

Post a Comment