Tuesday 24 February 2015

Kerana Namee saya dah terbeli benda ni

Salam...

Ada sorang blogger ni yang saya tak pernah miss baca blog dia.  Nama dia Namee Roslan. Setiap kali ada entry baru mesti saya akan baca sampai habis.  Cerita tentang kehidupan dia ke or product review dia ke memang menarik untuk dibaca.  Ni ada la satu benda yang pernah di review oleh Namee iaitu Lactacyd... Alaa feminine wash tu.  hmm kalau dah perempuan tu kan, bila dah terbekenan tak lena tido dibuatnya.  Mula2 malas nak beli sebab feminine wash yang saya guna masih ada lagi.  Tapi sebab dah gatal sangat tapak tangan kiri ni, saya pun beli laa..  Tidak la saya beli semua jenis.  Antara banyak2 tu saya pilih yang ni:

Baru seminggu camtu saya guna brand ni.  Memang ok dan kesan penggunaan tak mengeringkan kulit. Bau dia pun sedap.  Tak terlalu wangi dan tak terlalu bau ubat dan ini sangat best bagi saya.  Kalau anda rajin pegi la ke website dia.   Kat situ bermacam2 info tentang penjagaan miss V ni.  Siap ada personality test yang boleh menentukan jenis mana yang sesuai dengan lifestyle kita sama ada pilihannya hygiene, soft & silky, all day fresh, white intimate atau revitalize. 

Mungkin ada pendapat mengatakan, lebih elok cuci guna air biasa je tanpa sabun.  Tapi Lactacyd ni diformulasi dengan bahan semulajadi yang mampu mengekalkan ph balance miss v kita tu.  jadi jangan la ragu2 untuk mencuba ye.  eh eh ... ;p 

Notakaki:  nanti saya cerita lagi benda lain yang si Namee ni 'kenakan' saya..


No comments:

Post a Comment