Thursday, 8 November 2012

12 November lagi...

Tarikh itu...

Subuh2 dah terjaga.  Mata ni asik kelipop kelipop sebab tak boleh tido dah.  Walaupun malam tu tido agak lambat tapi pagi tu saya memang tak de rancangan untuk bangun bila mata hari dah tepacak. Kalau saya tak bangun pun, mama la orang pertama yang akan gerak saya bangun..

Ayuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...

haaa macam tu la cara mama gerak bangun pagi.  Kuat dan nyaring. dan yang pastinya orang yang akan tersedar dulu ialah adik saya sebab telinga dia lebih peka pada bunyi ketika tido... Dan saya pulak kalau tak kerana tarikh itu, saya tak bangun lagi... Semuanya kerana tarikh itu yang membuatkan saya antara orang terawal yang bangun. 

12 November 2010... @ 12 11 10

Ini la tarikh yang saya nantikan dengan penuh debaran.  Hari itu seperti yang dirancang dan dengan izin Allah juga saya akan diijabkabul dengan LELAKI itu.  Dan sejarah menyatakan 12 November 2012 ni adalah anniversary kami yang ke2....

~~~~lorrrrr nak cakap 12 nov tu 2nd anniversary je.. punya la panjang intro... hehe~~~

Buat mu SUAMI,

Happy 2nd Anniversary 12 November nnt... sayang u sangat2 muahmuah...












2 comments:

  1. Replies
    1. Tq Betty... kita punya anniversary dekat2 je kan... sume orang pakat kawin time tu.. huhu...

      Delete