Monday 18 January 2016

'On That Day' kat Facebook menyentap pagiku...

Salam...

Ini cerita pagi tadi...

Kan kat facebook sekarang ni setiap hari dia akan imbas balik gambar apa yang kita pernah upload, status yang penah kita update, dengan sape kita friend pada tarikh tu ... alaaa macam "Hari Ini Dalam Sejarah"

Pagi2 tadi saya pun belek kejap facebook kat hp... dan keluarlaa gambar yang pernah di upload 5 - 6 tahun dulu pada tarikh hari ini...

Cerita dia bukan pasal gambar tu...

Tapi bila saya tekan "See More", facebook akan senaraikan segala aktiviti saya pada tarikh tersebut dalam tahun2 yang berbeza...

Dan ternampak la ada sorang ni yang tulis di wall saya..

Mula2 rasa nak tergelak... tapi tiba2 rasa satu macam pulak...

Ye laaa... orang mudah benar menilai kita dari cara kita berpakaian...

Dia tak tanya pun kita ada event apa ke, keje apa ke... terus terjah je

Padahal waktu tu adalah ketika saya mengendalikan satu event tempat kerja lama... dan memang dah rutin setiap tahun boss saya ni suka bertema... jadi sebagai staff, saya kena patuh pada tema tersebut... tapi tak dinafikan laa mmg over sikit baju nya... apa nak buat... muda belia... haha...

eh eh.. tak payah la uollss nak cari gambar2 tu... berzaman2 dah delete...  bila dah tekad untuk berubah, semua gambar2 yang kurang sesuai untuk tatapan umum sume dah remove.

Notakaki: Maaf la hormon sentap menjadi2 pulak dihujung trimester nih.

No comments:

Post a Comment