Thursday 20 April 2017

Promosi April Mary Jardin Skin Care. Istimewa untuk pembaca blog saya.

Salam



Lebih kurang seminggu je lagi promosi bulan April.  Menarik sangat promo ni kerana harga basic set dari RM 175 dah jadi RM 150 sahaja... jimat RM25 tu.. huhu

Berikut adalah senarai promo April 2017

Dalam basic set ada Facial Soap, Face Oil dan Detox Clay Mask. Harga asal adalah RM175


Junior Pack ada Face Oil dan Detox Clay Mask.  Kombinasi hebat untuk buang blackhead dan whitehead.  Harga asal adalah RM 150

For Deep Cleanse u need Facial Soap and Detox Clay Mask.  Harga asal adalah RM 130

Perhatian:  Harga yang tertera tidak termasuk postage... Hanya tambah RM 8





Selain itu Mary Jardin ada Collagen Serum with SPF30 yang boleh dibeli berasingan... 

RM 160



Sebagai menghargai pembaca blog saya, dengan diumumkan mulai hari ini setiap pembeli promo April dari saya, kos postage tu saya belanja....

Tapi.....................  ia terhad sehingga  26 April 2017 sahaja.

ingat tu valid sehingga pukul 12 malam 26 April sahaja.

jadi, lekas2 la Whatsapp saya 017-4646225 (Ayu)


Cerita-cerita Mary Jardin

1. Kesan penggunaan Mary Jardin
2. Facial Soap
3. Face Oil 
4. Detox Clay Mask

No comments:

Post a Comment