Tuesday 12 June 2012

Malam ini kita kerja keras

Rumah agak bersepah sekarang nih.  apa la nak jadi kat kitorang. Kalau la saya ni ada power, saya akan kemas rumah dari malam sampi pagi esok pun takpe tanpa rasa penat... huhu... itu kalau ada laa.. Memang cabaran bagi ibu yang bekerja ni dalam membahagikan masa untuk lakukan semua keje rumah dengan sempurna.  Penat tu mmg toksah cerita la.. Tapi segalanya dibuat dengan rasa tanggungjawab n kasih sayang kat family.. bila fikir mcm ni baru enjoy buat keje rumah.. sejujurnya saya seronok memasak sendiri di rumah daripada menyuruh suami membeli nasi goreng kat kedai.  tak kisah la sedap ke tak sedap tapi mmg saya seronok memasak.  ok berbalik pada cerita keje keras ni, rupanya Danial dah terkencing atas lantai kat bilik tido kami.  masa tu papa dia baru lepas mandikan dan nak siap2 kan danial skali... boleh pulak tinggalkan danial dalam keadaan tanpa seurat benang... hahaha tak kuasa you... sbbnya nak amik diapers n baju kat bilik sebelah.. yang jadi mangsa, saya ni laa sbb hampir terjatuh sbb terpijak air kencing tu... nampaknye kena mop la satu rumah sbb saya dah sebarkan najis tu satu rumah... ish ish ish
Masa mengandungkan danial.. (8bulan camtu...)
Sekian :)

No comments:

Post a Comment