Wednesday 5 December 2012

Berdua lebih baik, bukan lagu saya lagi

Orang kata the more the merrier... tapi situasi saya sekarang ialah, bersendiri lebih baik dari bersama tapi tersisih.. fuyooo nape pulak petang2 nih..

Gambar ini menceritakan segalanya...  (Ambil gambar sorang2)
 
Yang Lebih Kau Cinta

Kucuba untuk jadi yang terbaik
Namun ada dia yang lebih kau cinta
Yang lebih kau cinta

Namun ku akan terus berusaha
Untuk memenangi walaupun ku tahu
Kecewa jua akhirnya

( korus )
Mengapa tak dapat aku memadamkan
Kenangan manis bersamamu
Bahagia yang aku harap-harapkan
Tak ingin aku rasa dipertandingkan
Sehingga diri diperbandingkan
Untuk selamanya

Ketika cinta ini masih lagi bertakhta
Selagi jiwa ini masih jua ingin dipuja
Katakanlah padaku di mana kekurangannya
Untuk kita bahagia berdua saja

( ulang dari korus )

Bisakah aku jadi yang terbaik
Kerna ada dia yang lebih kau cinta
Yang lebih kau cinta


Psst: xde apa pun sebenarnya.. saje nak upload gambar ni.  Gambar syok sendiri masa pelancaran Facebook Infolib BERNAMA .. hehe

4 comments:

  1. x de ape? baguslah... buat suspens jer akak nih... ape ape pown ... saya jalan sini lagi hari nih... ^_^

    ReplyDelete
  2. memang lagu ni sedih.. tapi jangan sedih2 ok.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. saje nak relate dgn bergambar sorang2 tu..

      Delete