Wednesday 21 January 2015

Blog untuk Safiyya

Salam...

Selain blog utama saya ni, saya ada khaskan satu blog untuk anak saya Aariz Danial.  Masa tu macam best je nak himpun semua cerita tentang Danial dalam satu blog.  Masalahnya blog utama ni pun saya payah nak update hari2.  Maka agak terbengkalai la blog itu.. progress pun mcm lembab je.. huhu.. Tapi bukanlah takde langsung cuma jarang je nak update.  Bila dah jadi macam tu, memang saya takkan wujudkan blog baru khas untuk Safiyya sebab segala cerita dia dah pun ada dalam blog ni.. saya harap kalau satu hari fiyya baca blog mama ni, jangan fiyya kecik ati pulak takde blog macam abang.  Bukan mama tak nak buat tapi semua cerita tentang fiyya ada kat sini.. ada label khas "Safiyya" 

ok daa...

Orang demam tengok TV

No comments:

Post a Comment