Monday 9 November 2015

Kaya yang best dan sedap...

Salam...

Siapa suka makan roti ngan kaya??

Sayaaa.. sayaa....

Sendiri tanya sendiri jawab.

hehe


Roti dengan kaya adalah satu gabungan yang sangat mantap dan enak terlebih lebih lagi kalau roti dibakar dahulu.. wowwww... sedapnyaaaaa (over betul nak bagi mukadimah...)

Dalam banyak2 kaya yang ada kat pasaran, saya sangat suka kaya yang dalam tin tu...  brand apa ek.. tapi rasa dia memang sedap.  Cuma nak simpan tu leceh sikit sebab bila dah bukak penutup, kena habiskan cepat. Memang kena beli size kecik je laa.. sebab takut berkulat kalau simpan lama sangat dalam peti ais.  :(

Di suatu hari yang tenang, saya dan kawan2 pegi la lunch kat OldTown White Coffee...  Masa masuk kat pintu outlet tu saya ternampak ni...

Kaya Classic.. keluaran OldTown White Coffee.
eh eh... ada jual la kaya oldtown... memang saya tak lepaskan peluang la utk beli.  baru feeling2 makan roti bakar oldtown.  Harga untuk satu pek tu RM4.10.  hmmm ye betul memang mahal untuk net weight 200gram sahaja... Tapi apa yang menarik ialah tang packaging dia tu... memudahkan orang2 yang bekejar ke ofis setiap pagi dan hanya sempat bersarapan depan pc... prettt kan aje kat atas roti dan terus ngap.  so, why not, try je la kan.




Sangat la praktikal kalau makan kat ofis.  Tak meleleh dan tak melekit.  dah guna, tutup je balik dan simpan.  ehhh suka la kalau suma kaya or jem ada dalam bekas macam ni... :)

kalau la boleh refill....

Notakaki:  Roti bakar dengan kaya favorite sepanjang zaman...

No comments:

Post a Comment